niedziela, 28 sierpnia 2011

Ziaja Med, Kuracja antybakteryjna, Krem redukujący trądzik

Dzisiaj na tapetę idzie polski kosmetyk - Ziaja Med, kuracja antybakteryjna, krem redukujący trądzik.



Wpadł mi w ręce spory czas temu w Super-pharmie. Nie pamiętam jego ceny, jednak jako że to Ziaja, z całą pewnością nie kosztował wiele. Ponieważ moja cera ma skłonności do trądziku, postanowiłam go przetestować. 
Po otwarciu zastajemy lekki krem o zielonkawo-niebieskiej barwie i odrobinę nieprzyjemnym sztucznym zapachu. Po roztarciu zostawia świecącą się warstwę, stąd nie nadaje się kompletnie do używania w ciągu dnia.




Co obiecuje producent? Normalizację pracy gruczołów łojowych, przyspieszenie złuszczania warstwy rogowej naskórka, ograniczenie rozwoju bakterii i zmniejszenie możliwości powstawania zaskórników. Sporo. Szkoda tylko, że są to jedynie obiecanki. Szczerze powiedziawszy, nie zauważyłam, żeby krem działał w jakikolwiek sposób. Stosuję i stosuję, a na mojej skórze dzieje się, co chce, czyli raz jest lepiej, raz gorzej ;) Dobrze przynajmniej, że nie zauważyłam żadnych skutków niepożądanych. Ale to trochę za mało... ;)

2 komentarze:

  1. ja polecam serię profesjonalną ziai, dostępną w aptekach i na all, opakowania ogromne, a kosmetyki świetne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten krem i u mnie bardzo dobrze się sprawdza. Nie spodziewałam się tego po nim, ale używam go już ok. miesiąca i jestem bardzo zadowolona.
    W Wawie kosztował mnie ok 10 zł.

    OdpowiedzUsuń