sobota, 6 sierpnia 2011

Tym razem akcesoria - szczotka H&M

Miałam taki etap w liceum, gdy zobaczywszy na czymkolwiek wzór w kropki, błyskawicznie świeciły mi się do tego oczy. W zasadzie do tej pory groszki przykuwają moją uwagę. Zobaczywszy tą szczotkę kilka dni temu w H&M, nie mogłam jej nie wziąć. Coś co wygląda tak słodko i kosztuje jedynie 6,90zł, musiało znaleźć się w moim posiadaniu. Tak przedstawia się złożony produkt:



Po rozłożeniu mamy również dostęp do lusterka.

Do rozczesywania włosów po umyciu czy przebudzeniu raczej się nie nada, ale w torebce jak najbardziej się sprawdzi. Kwestia na jak długo, miałam bowiem tego typu szczotkę z Avonu i szybko się popsuła. Póki co moje oczy cieszą się na jej widok :) Dla zainteresowanych szczotka występuje również w wersji w kwiatki.

3 komentarze: