środa, 7 września 2011

Tag 10 pytań kosmetycznych

Zostałam otagowana przez Toaletkę. Sama jednak nie taguję nikogo, kto ma ochotę, niech się czuje otagowany ;)


1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Głównie używam wszelakich brązów, bo w nich czuję się najlepiej. Czasem trafi się jakiś inny kolor ;)

2.Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?
Raczej pomadkę. Ostatnio jeszcze bardziej pisaki do ust z limitowanki Essence You Rock!

3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Oczywiście, że nie. Istnieje tyle tanich, a dobrych kosmetyków!

4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Nie używam. Kupiłam raz, ale w ogóle nie był widoczny na twarzy. Może kiedyś się przekonam ;)

5.Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Po co komu makijaż na bezludnej wyspie? ;) Ale jeśli już, to zapewne puder matujący.

6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą? 
Niestety tak.
 
7.Używasz filtrów?
Na plaży ;) Poza nią używałam tylko, gdy stosowałam Effaclar Duo.
 
8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Na taki, dla którego nie jesteśmy w stanie znaleźć
tańszego odpowiednika.
 
9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?  
Używam, ale niespecjalnie regularnie.


10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Szczerze powiedziawszy nie przywiązywałam do tego uwagi nigdy. Nie śledzę zdjęć gwiazd, przyglądając się makijażom. Czasem zobaczę u kogoś ładny, ale nie jestem w stanie podać jakiegoś konkretnego jednego przykładu.

2 komentarze:

  1. Też nie specjalnie śledzę makijaże gwiazd..Ale do różu namawiam to kosmetyk-cud :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zostałaś oTAGowana przez nowy TAG od Majorki " Kosmetyczny Must HAVE" Zapraszam do odpowiedzi.
    http://u-majorki.blogspot.com/2011/09/majorka-znowu-taguje.html

    OdpowiedzUsuń