piątek, 23 września 2011

Delia Coral Prosilk, 118

Miałam nie kupować przez jakiś czas kosmetyków ponad te niezbędne. Cóż, lakier do paznokci się do nich nie zalicza, ale jednak wpadł w moje ręce za sprawą kuszącej ceny (5,99zł). Koralowy lakier długo chodził mi po głowie, więc oto jest: Delia Coral Prosilk, numer 118.



Lakier bardzo dobrze rozprowadza się po paznokciu. Producent napisał na opakowaniu, żeby nałożyć 2 warstwy, ale już jedna całkiem dobrze kryje. Malowałam je jednak późnym wieczorem przy sztucznym świetle, stąd dla pewności nałożyłam drugą warstwę. W buteleczce pod słońce widać błyszczące drobinki, na paznokciu są jednak prawie niezauważalne. Nie trzeba też długo czekać na wyschnięcie (ale ja używam Nail Teka, który zawsze wysychanie przyspiesza). Z drugiej strony po kilkunastu minutach starła mi się lekko końcówka na jednym paznokciu przy wycieraniu dłoni ręcznikiem. Ponieważ jednak na wszystkich innych nic się nie dzieje, wydaje mi się, że po prostu to był jakiś przypadek ;) Ze swojej strony polecam!

2 komentarze: