niedziela, 1 maja 2011

Lotus Effect - limitowana kolekcja lakierów Manhattan

16 maja to dzień, w którym do sklepów ma wejść limitowana kolekcja lakierów do paznokci Manhattan. Do tej pory nie widziałam w Polsce żadnej ich limitowanki, mam nadzieję, że ta jako pierwsza do nas dotrze. Dlaczego? Bo 20 proponowanych kolorów prezentuje się niezwykle kusząco. Zobaczcie same:
1. Do You Twitter?
2. Fresh-Excited!
3. Oh Heaven
4. Babelicious

5. Green Piece
6. Th!nk P!nk
7. SOHO-Hot
8. Friday Night Fever
9. U La Laque
10. Night Out
11. Lime It!
12. Urban Jungle

13. Underwater Love
14. Laguna Beach
15. Lemonade
16. Gossip Girl


17. NY Skyline
18. IT Piece
19. Coffe To Go
20. Blackberry


Chętnie w mojej kolekcji widziałabym odcienie: Babelicious, Green Piece, SOHO-Hot, U La Laque, Lime It!, Urban Jungle, Underwater Love, Laguna Beach, NY Skyline, IT Piece, Coffe To Go, Blackberry. Lista trochę długa... ;)

8 komentarzy:

  1. Lepiej żeby nie weszła bo każdy jeden jest wart uwagi i mogłabym się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie kolory wspaniałe!! ten żółty mi się spodobał w szczególności! a lakiery z M. są naprawdę godne uwagi!
    Pozdrawiam, grimagee. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wybór kolorów :) Rozejrzę się za nimi w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak z ceną tych lakierów? Podoba mi się 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś na niemieckim blogu widziałam 3.95E

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie wiem, ale jeśli naprawdę taka, to nawet o ile dotrą do nas, nie wiem, czy się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje typy to przede wszystkim NY Skyline i Coffe To Go. Jednak cała reszta też mi się w większości podoba. Naprawdę udana kolorystycznie limitowanka...

    Ps. Przyznałam Ci wyróżnienie Sunshine Award:)http://lakierporazenty.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. these colours are so gorgeous but love the first few, the pastel ones!!

    OdpowiedzUsuń