piątek, 4 listopada 2011

Bell, Perfect Skin, Utrwalająca baza pod cienie do powiek

Dzięki uprzejmości firmy Bell miałam okazję przetestować kilka ich produktów. Opinią o pierwszym z nich chcę się również podzielić z wami. Jest to Utrwalająca baza pod cienie do powiek z serii Perfect Skin.



W małym zgrabnym opakowaniu dostajemy kosmetyk ważny przez 12 miesięcy od otwarcia. Po odkręceniu wieczka zastajemy plastikową przykrywkę, która chroni opakowanie przed zabrudzeniami. A pod nią nasza baza w delikatnie fioletowym odcieniu. Ci, którzy zarzucają bazie Virtual, że jest zbyt tępa i ciężko się rozprowadza, powinni być usatysfakcjonowani tym produktem. Bell wprowadził bowiem bazę bardziej w formie musu. Z równomiernym nałożeniem nie ma więc najmniejszych problemów. 




Jak ma się kwestia wydajności? Bazy używam niemalże codziennie od ok. 3 tygodni i jak widać, dużo jej nie ubyło. Ale najważniejsze pytanie: jak się spisuje? Dla mnie tak samo dobrze, jak baza Virtual. Cienie mają intensywniejsze barwy, trzymają się powieki przez długie godziny i nie rolują. Same plusy! Nie znam dokładnej ceny produktu, ale google twierdzą, że nie powinien kosztować więcej niż kilkanaście złotych. Według mnie zdecydowanie warto kupić :)

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że bell ma w swojej ofercie ten produkt. Może kiedyś spróbuję, póki co jestem zachwycona bazą stay on marki hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam dobrej bazy i chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń