środa, 20 lipca 2011

Clean&Clear Morning Energy, rozświetlający żel peelingujący

Jakiś czas temu podczas kosmetycznych zakupów wpadł mi w ręce ten żel peelingujący. Moją uwagę przyciągnął dzięki letniemu opakowaniu. Zapach również jest letni, cytrusowy i orzeźwiający. I na tym niestety kończą się dla mnie zalety tego produktu. Drobinki peelingu są w nim widoczne, ale prawie nieodczuwalne podczas używania. Nie są w ogóle ostre, przez co mam wrażenie, jakbym po prostu nakładała na twarz zwykły niepieniący się żel. Po zastosowaniu nie widzę żadnej różnicy, cera wygląda tak, jak wyglądała wcześniej. Przetestowałam go kilka razy i odstawiłam do zużycia jako peeling do ciała. Ku mojemu zdziwieniu w tej roli sprawdza się lepiej, bo przynajmniej odczuwam na skórze baaaardzo delikatny peeling. Cena produktu to ok. 15zł.






P.S. Wybieram się w najbliższym czasie do Czech. Może ktoś jest w stanie polecić jakieś kosmetyki, które warto stamtąd przywieźć?

1 komentarz:

  1. a tak się czaiłam czy by go nie kupić. teraz mogę spokojnie nie żałować, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń